Wakker worden - Reisverslag uit Dulles Town Center, Verenigde Staten van famneijtsUSA - WaarBenJij.nu Wakker worden - Reisverslag uit Dulles Town Center, Verenigde Staten van famneijtsUSA - WaarBenJij.nu

Wakker worden

Door: Astrid

27 April 2014 | Verenigde Staten, Dulles Town Center

Na een heerlijke nacht werden we wakker in een grote suite, we hadden een ontbijt beneden in het restaurant wat erg sjiek was. Daarna de koffers pakken en weer terug naar ons geboekte hotel. Nadat de koffers werden gestalt gingen we Wasingthon verkennen. Eerst naar the white house en daarna het national museum of America history. Het is lekker weer en er lopen veel toeristen rond. Daarna nog het Spy museum aangedaan. Onze voeten moeten nog wel wennen aan het lopen........ Terug gekomen bij ons hotel konden we op onze kamer. Na wat opgefrist te zijn gingen we wat eten. Eerst zaten we binnen maar er was veel lawaai, dus zijn we buiten gaan zitten. Stephanie en ik kregen onze cola in plastic bekers. Terug lopen naar ons hotel lukte niet helemaal en we waren bijna verdwaalt, bij het hotel aangekomen gingen we gelijk naar bed.