Wasingthon - Reisverslag uit Las Vegas, Verenigde Staten van famneijtsUSA - WaarBenJij.nu Wasingthon - Reisverslag uit Las Vegas, Verenigde Staten van famneijtsUSA - WaarBenJij.nu

Wasingthon

Door: Astrid

28 April 2014 | Verenigde Staten, Las Vegas

Tweede dag in Wasingthon, vanmorgen na het ontbijt de koffers pakken en in de opslag laten zetten. Vandaag staat het museum van air en space museum op het programma. Alle musea zijn hier gratis! Marisca vind dit erg interssant. Daarna weer een stukje gelopen naar het Wasingthon monument. Toen met de taxi naar George Town, een wijk met winkels. Daar liepen we langs een cupe cake winkel die Stephanie kende van een tv programma. Natuurlijk even naar binnen en wat gekocht. Drukte van beland!
Terug in het hotel hebben we de rekening betaald en stond er een limo op ons te wachten die ons naar het vliegveld bracht!
Tijdens de vlucht naar Las Vegas werden Stephanie en Jeffry allebei ziek, vervelend voor ze......tijdens het aanvliegen hadden we een mooi uitzicht over Las Vegas. Bij het inchecken hadden we nog even discussie over wat er wel en niet vooruit betaald was. Daarna liggen en slapen, we waren bekaf.