Wakker worden in Las Vegas - Reisverslag uit Las Vegas, Verenigde Staten van famneijtsUSA - WaarBenJij.nu Wakker worden in Las Vegas - Reisverslag uit Las Vegas, Verenigde Staten van famneijtsUSA - WaarBenJij.nu

Wakker worden in Las Vegas

Door: Astrid

30 April 2014 | Verenigde Staten, Las Vegas

Wakker worden in Las Vegas, in een suite! Uitzicht in de verte de bergen! We zijn alle 4 nog wel moe. Jeffry en ik gaan even een brood, beleg en melk halen en we eten op de kamer. Daarna gaan we naar Fremontstreet. 's Avonds is het daar verlicht- overdag zie je daar niet zoveel van. De meiden hebben nog aan de kabelbaan gehangen en we zijn naar een bekende speelgoedwinkel geweest: Toy Shack. Daarnaast zit het heart attack grill, je kan daar super grote hamburgers eten. De temperatuur is hier goed, wel een flink windje erbij. Terug in het hotel, besluiten we te gaan zwemmen. Het zwembad is op het dak van de 8e etage. Beetje koud water maar als Marisca en ik door zijn zwemmen we lekker.
Na het zwemmen kleden we ons om, om naar de strip te gaan om rond te kijken en wat te eten. Je kijkt er je ogen uit, wat een gebouwen, wat een toeristen en wat een straatartiesten. Helaas zijn we allemaal nog snel moe, en besluiten we weer terug naar het hotel te gaan. Intussen is het al 22 uur en slapen we snel.