Huur auto ophalen - Reisverslag uit Las Vegas, Verenigde Staten van famneijtsUSA - WaarBenJij.nu Huur auto ophalen - Reisverslag uit Las Vegas, Verenigde Staten van famneijtsUSA - WaarBenJij.nu

Huur auto ophalen

Door: Stephanie

30 April 2014 | Verenigde Staten, Las Vegas

We begonnen de ochtend rustig. We hebben allemaal last van een jetlag. Vandaag gaan we de huurauto ophalen, dus de laatte keer in de taxi. Ik moet zeggen dt ik dat niet erg vind. We krijgen een andere auto dan de auto die we hadden uitgekozen. Deze auto is namelijk nog groter! Een mooie witte chevrolet suburban. We zijn meteen een stukje gaan rijden. Eerst naar de Las Vegas motor speedway. Dit is een nascar circuit. Jammer dat er geen races waren, maar er waren wel drie auto's aan het trainen. Toen doorgereden naar Rick's restaurations en the gold and silver pawn shop. Allebei te zien op tv in het programma Pawn stars. Onderweg naar het hotel nog even gestopt bij de grootste souvenier winkel van de wereld. Toen we in het hotel zijn we meteen wat gaan eten in een american dinner. Onze ober stelde zichzelf voor als Spanky. En hij was bloedserieus! Daarna weer naar Fremont street en de Strip geweest. De verlichting bij Fremont street was heel mooi. Het dak is verlicht alsof het een tv is. Het was er heel erg druk met veel straatartiesten en 'minder frisse' mensen. We voelde ons niet op ons gemak, dus we gingen snel weer naar de Strip. Hier hebben we een stukje in een gondel gevaard bij the venetian en een vulkaanuitbarsting gezien bij the mirage. We waren weer helemaal gesloopt toen we in het hotel kwamen...

• 02 Mei 2014 - 13:00

Anja De Jong:

Ha Vakantiegangers!!
    Zo te lezen hebben jullie het wel naar jullie zin !!
    Leuk om mee te mogen lezen wat jullie allemaal doen en zien
    Geniet er maar van
    groetjes vanuit De Lier !

• 04 Mei 2014 - 19:50

Wim En Carla:

Hello fam. Neijts USA!
    Jullie maken heel wat mee, lezen we. Het zal wel vermoeiend zijn, zoveel indrukken binnen korte tijd.
    Vanmorgen nog even je moeder gesproken Astrid, na afloop van de kerkdienst in Naaldwijk. Van haar hoorden we ook dat jullie het erg naar je zin hebben.
    Fijne reis verder!,
    Groetjes vanuit de Obrecht!