Let's go - Reisverslag uit Bryce Canyon City, Verenigde Staten van famneijtsUSA - WaarBenJij.nu Let's go - Reisverslag uit Bryce Canyon City, Verenigde Staten van famneijtsUSA - WaarBenJij.nu

Let's go

Door: Astrid

02 Mei 2014 | Verenigde Staten, Bryce Canyon City

Vanmorgen begroette Marisca ons om 5 uur: ik kan niet slapen, mag ik er uit? De koorts is weg en ze is lekker wezen douchen. Natuurlijk nog wel slapjes maar we kunnen weer op pad! We pakken de boel in en rijden nog een keer over de strip en naar het welkoms bord van Las Vegas. Het is warm vandaag, zo’n 35 graden. Ook deze keer vertrekken we met spijt omdat we nog zoveel wilde zien en doen. Daarna draaien we 15 op richting het noorden, op weg naar Bryce Canyon. We kijken onderweg onze ogen uit, wat een machtige natuur is hier te zien. Omdat we hoog in de bergen rijden zien we de sneeuw nog liggen en we stoppen onderweg voor een sneeuwballen gevecht! Het reizen bevalt ons alle 4 weer erg goed. Onderweg luisteren we naar de smurfen en vertellen verhalen en eten wat tussendoor. Omdat het langzaam donker gaat worden stoppen we in Panguith, waar we gaan slapen in het New Western. Morgen reizen we door naar het NP Bryce Canyon.