Disney again - Reisverslag uit Anaheim, Verenigde Staten van famneijtsUSA - WaarBenJij.nu Disney again - Reisverslag uit Anaheim, Verenigde Staten van famneijtsUSA - WaarBenJij.nu

Disney again

Door: Stephanie en Astrid

08 Mei 2014 | Verenigde Staten, Anaheim

Tweede dag van Disney. Het is een stuk warmer dan gisteren. Gelukkig deed de ‘Splash’ het dit keer wel. We zijn er met een fast pass ingegaan. Deze kan je halen en hierna kan je de rij overslaan. Dat was deze keer een rij van 45 minuten. Mamma liet deze keer voorbij gaan….
Jammer genoeg konden we niet in de nieuwe Cars attractie. Hier stond de hele dag een rij van 1,5 uur… We vonden Disney allemaal heel erg leuk, maar ook heel erg vermoeiend! Heel de dag lopen in de hitte en heel lang in de rij staan. Dat was een beetje jammer. Eind van de dag stappen we weer in de auto naar Santa Monica. Het was ongeveer een uurtje rijden dwars door de stad Los Angeles. Rond 16 uur was het enorm druk. Eindelijk zagen we weer de zee! Na inchecken in het hotel zijn Stepahnie en ik aan de overkant van de weg nog wat broodjes en drinken wezen kopen en daarna zijn we gelijk ons bed in gedoken. We waren bekaf allemaal.