Moederdag - Reisverslag uit Solvang, Verenigde Staten van famneijtsUSA - WaarBenJij.nu Moederdag - Reisverslag uit Solvang, Verenigde Staten van famneijtsUSA - WaarBenJij.nu

Moederdag

Door: Astrid

11 Mei 2014 | Verenigde Staten, Solvang

Na het opstaan eerst met oma en opa gebeld, dat vonden ze leuk. De familie was er voor moederdag. Wij gingen ook weer op pad. Langs de kustweg rijden we nu naar het noorden. De eerste stop is in Solvang; in deze plaats zie je veel invloeden van Denemarken. Het was er druk omdat het moederdag was en er veel families zaten te eten. We hebben we wat rondgekeken en ook wat gegeten en toen de auto weer in! We stoppen onderweg een paar keer om van het uitzicht te genieten en de zeeleeuwen te bekijken die op het strand liggen. We waren ook van plan om een kasteel te bezoeken maar daarvoor komen we te laat.
Het werd een behoorlijke rit deze dag met vele haarspeld bochten ………Toch wilde we doorrijden tot Carmel waar we ’s avonds pas laat in een hotel aankomen. We besluiten om eten op de kamer te laten komen. Ook weer lekker.